sobota, 12 stycznia 2013

Witajcie po bardzo długiej nieobecności! Złożyło się na to wiele przyczyn. Sprawy zawodowe nie zawsze układały się po mojej myśli, do tego doszły choroby. Ogólnie miesiące jesienno-zimowe nie wpływają na mnie dobrze. Ale cóż trzeba to przetrwać. Dziękuję Wam za odwiedziny i życzenia. Starałam się odwiedzać Wasze blogi, ale wiele mam do nadrobienia. Pod koniec listopada zrobiłam tylko dwie pary rękawiczek! Wiem wstyd, sama czuję, że za długo siedziałam bezczynnie.
Wracając do rękawiczek, od grudnia są już w użytku. Niestety mam problem,żeby zamieścić zdjęcia,pojawia mi sie ostrzeżenie o błędzie.  Może któraś z was miała podobny problem?????  Mam tylko nadzieję, że to przejściowe  i od poniedziałku wszystko wróci do normy.  Życzę Wszystkim  miłej niedzieli.

2 komentarze:

  1. Espero que todo te vaya bien y que vuelvas a poner tus bonitas labores.
    saludos

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co Ci poradzić... może problem sam zniknie....
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń