wtorek, 18 czerwca 2013

Witam Was po długiej nieobecności. Cóż praca tak mnie pochłonęła ,że brakuje czasu na hobby:)  Może przez wakacje nadrobię zaległości a jest ich mnóstwo! Jedyne co udało mi się zrobić przez ostatnie dwa miesiące to serweta. Wzór, jeszcze rysowany na kalce pożyczyłam na zawsze od teściowej:). Ostatnio mam słabość do serwetek w kolorze ecru. W rzeczywistości kolor jest trochę ciemniejszy niż na zdjęciu.Niestety nie  wykąpałam jej jeszcze w krochmalu i nie prezentuje się za fajnie. Na serwecie  pierwszy obraz  mojej córki, a poniżej jej pierwsze róże z krepiny. Dobrze ,że chociaż ona ma czas na przyjemności:) Życzę Wam przyjemnego tygodnia i dziękuję,że do mnie zaglądacie.




4 komentarze:

  1. Hola Agnieszca

    Que tapete tan sencillo y que rosas tan bonitas.
    besos y buena semana

    OdpowiedzUsuń
  2. To fantastyczne, że córka zaszczepiła się rękodziełem i ma swoje hobby. Śliczne różyczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hola Agnieszca!very nice your work! and very nice the flowers too!
    grettings!
    yolandsa

    OdpowiedzUsuń
  4. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    OdpowiedzUsuń