poniedziałek, 6 stycznia 2014

Mój pierwszy wolny dzień od kilku miesięcy! Zaczynając nową pracę nie przypuszczałam, że tak będzie krucho z wolnym czasem. Ale od lutego wszystko wróci do normy i czasu też będzie więcej na realizację postanowień i planów. Mam przynajmniej taką nadzieję! Jeszcze pod koniec roku zaczęłam swoją przygodę z szyciem. Maszynę kupiłam jeszcze w czasie wakacji i trochę musiała poczekać na pierwsze szycie :).
Na życzenie mojej młodszej pociechy powstał strój czerwonego kapturka. Tak sobie wymyśliła, bo sezon na zabawy karnawałowe już rozpoczęty. Oby przedszkole też coś zorganizowało w tym roku!
Jak na pierwszy taki projekt to jestem nawet zadowolona, najwięcej problemów było z kapturem ale udało się. Zawsze ten pierwszy krok jest najtrudniejszy. Teraz czas na dalsze ;).
To moja panna w roli czerwonego kapturka:







Jeszcze na koniec chociaż już po świętach moje pierwsze ozdoby świąteczne. Tylko tyle zostało, część powędrowała do rodziny.




 Na koniec życzę Wam wszystkiego dobrego w Nowym Roku i dziękuję za życzenia mailowe. Szczególne podziękowania dla Halinki http://mybeadworld.blogspot.com/ za słowa wsparcia i życzenia.

9 komentarzy:

  1. Strój czerwonego kapturka wystrzałowy!!! A ozdoby świąteczne dobrze, że się rozeszły, będzie pretekst do robienia kolejnych;))) Pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hola Agnieszka
    Te ha quedado muy bonito.
    Feliz año 2014

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwony Kapturek do schrupania !

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello,Hello,po przerwce:-))
    Czerwony Kapturek prezentuje sie swietnie.
    Stroj Ci wyszedl z fantazja-idealny na karnawal:-)
    Ja ostatnio tez troche 'uruchomilam' maszyne-
    uzbieralo mi sie sporo roznych domowych 'przeszywanek'.
    Dawno nic nie szylam a uwielbiam to.
    Swiateczne ozdoby fantastyczne.Dzwonki i bombka - przepiekne.
    -Usciski-
    -Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  5. We are a bunch of volunteers and starting a new scheme in our community.
    Your web site provided us with valuable info to work on. You've
    done a formidable activity and our whole community will be thankful to you.


    my blog - KSW 28 ogladaj

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka, jak tam nowe prace szydełkowe? Bo ja tu widzę, że dawno nic nie było, a ja zaglądam co jakiś czas w nadziei, że się cos nowego pojawi. Normalnie niezły ze mnie kalendarz podatnika hihi. Ale tak serio: masz jakieś pomysły na nowe posty? Może nowe projekty gfdzieś leżą rozgrzebane lub ukończone? Pochwal się, czekamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry, to ja Joasia, muszę uznać, że nader ciekawie prowadzisz swojego bloga, nadzwyczaj ochoczo na niego wstąpię zapewne nie raz, pozdrawiam Ciebie, buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  8. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    OdpowiedzUsuń