poniedziałek, 22 kwietnia 2013





Nadrabiam powolutku zaległości.... Chciałam podziękować jeszcze raz Ljubince za wyróżnienie. Przekazuje je dalej
Zasada jest taka - o ile dobrze przetłumaczyłam :), należy nominować 10 blogów o liczbie obserwatorów mniejszej niż 300. Więc przekazuje wyróżnienie do:
1. Amarylis
2. wszystkoomnie.blogspot.com
3. szydelkowasztuka.blogspot.com
4. weronkaa84.blogspot.com
5. iwonusiowo.blogspot.com
6. robotkimarleny.blogspot.com
7. babuchowerobotki.blogspot.com
8. wiolettag.blogspot.com
9. hania-szydekieminadrutach.blogspot.com
10 robotkidoni.blogspot.com

Pozdrawiam i miłego tygodnia Wam życzę ;) NARESZCIE WIOSNA!!!!!!



12 komentarzy:

  1. Ślicznie dziękuję za wyróżnienie:) w wolnej chwili postaram się zrobić kursik na różyczki, ale nie obiecuję, kiedy to dokładnie będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za wyróżnienie, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia i jednocześnie bardzo dziękuję za wyróżnienie dla mnie:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia i gorąco dziękuję za wyróżnienie dla mnie!
    Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia i zapraszam po drugie do mnie :) http://sztukaikunszt.blogspot.com/2013/04/wyroznienia.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromnie miło z twojej strony, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie dziękuję za wyróżnienie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko, zapraszam do mnie także po wyróżnienie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam po odbiór wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i zapraszam do mnie, bo również odznaczyłam Twój blog tym wyróżnieniem :)
    Pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń