wtorek, 18 czerwca 2013

Witam Was po długiej nieobecności. Cóż praca tak mnie pochłonęła ,że brakuje czasu na hobby:)  Może przez wakacje nadrobię zaległości a jest ich mnóstwo! Jedyne co udało mi się zrobić przez ostatnie dwa miesiące to serweta. Wzór, jeszcze rysowany na kalce pożyczyłam na zawsze od teściowej:). Ostatnio mam słabość do serwetek w kolorze ecru. W rzeczywistości kolor jest trochę ciemniejszy niż na zdjęciu.Niestety nie  wykąpałam jej jeszcze w krochmalu i nie prezentuje się za fajnie. Na serwecie  pierwszy obraz  mojej córki, a poniżej jej pierwsze róże z krepiny. Dobrze ,że chociaż ona ma czas na przyjemności:) Życzę Wam przyjemnego tygodnia i dziękuję,że do mnie zaglądacie.




5 komentarzy:

  1. Hola Agnieszca

    Que tapete tan sencillo y que rosas tan bonitas.
    besos y buena semana

    OdpowiedzUsuń
  2. To fantastyczne, że córka zaszczepiła się rękodziełem i ma swoje hobby. Śliczne różyczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hola Agnieszca!very nice your work! and very nice the flowers too!
    grettings!
    yolandsa

    OdpowiedzUsuń
  4. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    OdpowiedzUsuń
  5. 57 years old Software Engineer IV Randall D'Adamo, hailing from Angus enjoys watching movies like "Hamlet, Prince of Denmark" and Motor sports. Took a trip to Historic Centre of Mexico City and Xochimilco and drives a Ferrari 250 LM. sprawdz

    OdpowiedzUsuń